معاون شورای امنیت روسیه دستور ترور وزیر دفاع ایتالیا را صادر کرد



معاون شورای امنیت روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دیلی میل به نقل از روزنامه ایتالیایی روزنامه ایتالیایی Il Foglioخبر داده است که دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه برای قتل گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا، ۱۵ میلیون دلار جایزه داده است.

به گزارش دیده بان ایران، دیلی میل به نقل از روزنامه ایتالیایی روزنامه ایتالیایی Il Foglioخبر داده است که دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه برای قتل گیدو کروستو، وزیر دفاع ایتالیا، ۱۵ میلیون دلار جایزه داده است.

 

روزنامه ایتالیایی Il Foglio نوشت که سرویس اطلاعاتی این کشور دستور مدودف - رئیس جمهور سابق کرملین - به شرکت نظامی خصوصی واگنر را رهگیری کرد. 

 

مدودف - معاون شورای امنیت روسیه - ظاهراً دستور این ترور را قبل از بیان کروستو صادر کرده بود که در آن او واگنر را متهم کرد که با سازماندهی جریان مهاجران از آفریقا به اروپا در بحران مهاجرت اتحادیه اروپا مشارکت داشته است.

 

مدودف در ماه ژانویه علناً کروستو را یک «عجیب» و یکی از «احمق های بی شمار در ساختارهای قدرت اروپا» نامید.

 

بنابر گزارش دیده بان ایران، دیلی میل به نقل از این روزنامه گزارش داد که سایر سرویس های اطلاعاتی فرانسه و لهستان نیز نسبت به دستور ادعایی مدودف به واگنر ابراز نگرانی کرده اند.

 

همچنین ادعا کرد که واگنر چندین سلول در اروپا از جمله صربستان و استونی دارد.

 

در این گزارش آمده است: «این تهدید واقعی وجود دارد که کرملین علیه وزیر دفاع ایتالیا با جایزه 15 میلیون دلاری بر سر او باشد.

 

"این حداقل گزارشی است که توسط اطلاعات ما به راس دولت رسیده است."

 

مدودف بین سال‌های 2008 تا 2012، دوره‌ای چهار ساله که پوتین به عنوان نخست‌وزیر روسیه فعالیت می‌کرد، مدت‌ها نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور روسیه بود.

 

در این گزارش روزنامه ایتالیایی آمده است که مدودف می‌تواند کروستو را مسئول خیانت احتمالی ایتالیایی‌ها به روسیه بداند که به رم در زمان نیازش کمک کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------