آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

ادعای جدید آمریکا درباره معامله تسلیحاتی روسیه و کره شمالی



جان کربی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
کاخ سفید مدعی شد روسیه به کره شمالی پیشنهاد ارسال مواد غذایی در ازای دریافت انواع سلاح و مهمات را داده است.

به گزارش فارس، یک مقام امنیتی کاخ سفید ادعا کرد، اسناد و مدارک جدیدی در اختیار دارد که نشان می‌دهند روسیه به دنبال دریافت سلاح و مهمات از سوی کره شمالی در ازای دادن مواد غذایی و کالاهای دیگر مورد نیاز این کشور است.

 

به نوشته روزنامه گاردین، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد: «روسیه در چارچوب این معامله پیشنهادی بیش از 24 نوع سلاح و مهمات از پیونگ یانگ دریافت خواهد کرد. ما همچنین فهمیده‌ایم که روسیه به دنبال اعزام یک هیات به کره شمالی بوده و به کره شمالی پیشنهاد غذا در ازای مهمات را داده است.»

 

چندی پیش دولت کره جنوبی اعلام کرد، وضعیت غذایی کره شمالی به بدترین سطح خود در طی 11 سال حکومت «کیم جونگ اون» بر این کشور رسیده اما نشانه‌ای از وقوع قحطی یا مرگ‌های گسترده در اثر آن دیده نمی‌شود. رسانه وابسته به حکومت کره شمالی اوایل ماه جاری میلادی گزارش کرد، رهبر کره شمالی وعده تقویت سازوکار های کنترل دولت بر حوزه کشاورزی و اتخاذ گامهایی دیگر برای افزایش تولید غلات را داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------