آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

حامی مالی دموکرات‌ها: ترامپ باید به خاطر فساد استیضاح شود



اخبار,اخبار بین الملل,دونالد ترامپ

یک حامی بزرگ مالی حزب دموکرات آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ باید به خاطر فساد از سوی کنگره مورد استیضاح قرار گیرد.

به گزارش تسنیم به نقل از وبگاه بازفید، تام استیر حامی مالی بزرگ حزب دموکرات آمریکا تاکید کرد: نظرسنجی تازه‌ای که توسط گروه ما از 200 هزار شهروند آمریکایی انجام شده نشان می‌دهد که 30 درصد شرکت کنندگان خواستار استیضاح ترامپ به خاطر فساد شده‌اند.

 

تام استیر از مقام‌های بانفوذ دموکرات و پایه گذار کمپین "لازم است استیضاح کنید" است.

 

وی در ادامه افزود: حزب دموکرات پیش از این به اسناد و مدارکی برای استیضاح ترامپ دست یافته است و همه این اسناد درباره فساد است.

 

حامی مالی بزرگ دموکرات‌ها تصریح کرد: اگر بخواهید یک ثانیه درباره این رئیس جمهور فکر کنید، یعنی فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا، او کسی است که هر روز قانون شکنی می کند، کسی است که بی مسئولیت و بی پروا و خطرناک و قانون شکن است.

 

استیر گفت: ترامپ هر روز مرتکب جرم می شود و سند و مدرک آن نیز دریافت های مالی است که از سوی دولت های خارجی داشته است. این اقدامات ترامپ مغایر با قانون اساسی آمریکا است. قانون اساسی آمریکا می گوید، رئیس جمهور حق دریافت هیچ گونه پولی را از دولت های خارجی ندارد، آن هم به دلایل واضح و روشن. منظور من این است که شما نمی توانید رئیس جمهوری داشته باشید که از یک دولت خارجی پول دریافت می کند چون این مساله بدان معناست که این رئیس جمهور احتمالا کاری را انجام خواهد داد که برای آنها خوب باشد به جای آنکه کاری را انجام دهد که برای مردم آمریکا خوب و مناسب باشد. ترامپ هر روز این کار را می کند. ما نیازی به آقای رابرت مولر نداریم تا این مساله را به ما بگوید.

 

استیر در ادامه تاکید کرد: فساد ترامپ قوی ترین منطق برای استیضاح او است و فساد فراتر از تحقیقات درباره پرونده روسیه و یا هرگونه اقدام سیاسی است.

 

اظهارات استیر البته با انتقاد شدید سایر مقام های ارشد دموکرات از جمله نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان روبرو شده است. وی بر این باور است که کمپین ایجاد شده برای استیضاح ترامپ، تفرقه افکنانه بوده و به نفع جمهوریخواهان است.

 

پلوسی گفت: استیضاح یک هدیه برای جمهوریخواهان است و این استیضاح تا زمانی که به اسناد و شواهد قاطع در نتیجه تحقیقات مولر دست پیدا نکنیم، انجام نخواهد شد.

 

استیر در ادامه گفت: دموکرات ها نگران آن هستند که طرح استیضاح ترامپ آن هم در آستانه انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان آمریکا در نهایت به نفع جمهوریخواهان تمام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------