آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: دموکرات‌ها زمان بسیار زیادی را برای اذیت کردن من صرف می‌کنند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از رویکرد دموکرات‌ها در قبال دیوار حائل امنیتی در مرز مکزیک گفت که دموکرات‌ها زمان بسیار زیادی را برای اذیت کردن وی صرف می‌کنند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شنبه شب در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر بار دیگر نوشت که در کاخ سفید منتظر دموکرات‌ها است تا به توافقی با آنها درباره ساخت دیوار حائل در مرز با مکزیک برسد.

 

رئیس جمهور آمریکا در این توئیت نوشت: «من در کاخ سفید منتظر دموکرات‌ها هستم تا بیایند و توافقی درباره دیوار امنیتی ایجاد شود. آن جوری که من شنیده‌ام، آنها زمان بسیار زیادی را برای آزار و اذیت رئیس جمهور صرف می‌کنند و زمان اندکی برای چیزهایی نظیر متوقف کردن جنایت و ارتش ما دارند.»

 

در پی خودداری سناتورهای دموکرات از پذیرش درخواست ترامپ برای تخصیص بودجه حدود ۶ میلیارد دلاری به پروژه ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک، دولت آمریکا از شنبه گذشته به دلیل نداشتن بودجه مصوب، وارد وضعیت موسوم به «تعطیل» شده است. در این وضعیت، فعالیت‌های غیرحیاتی دولت از جمله در ۹ وزارتخانه متوقف شده و چند صد هزار کارگر تا زمان تخصیص لایحه جدید بودجه دولت، حقوق دریافت نمی‌کنند.

 

شب کریسمس نیز ترامپ در پیام توئیتری دیگر با لحنی گلایه‌آمیز گفته بود که همچنان در کاخ سفید انتظار می‌کشد، بلکه دموکرات‌ها در موضع خود تجدید نظر کرده و با او برای تخصیص بودجه جهت ساخت دیوار در مرز مکزیک، کنار بیایند.

 

ترامپ پس از تعطیلی دولت به واسطه اختلاف با دموکرات‌ها و عدم تصویب بودجه موقت، سفرش به تفرجگاه شخصی‌اش در «مار آ لاگو» در فلوریدا را لغو کرد.

 

ساخت دیوار در مرز مکزیک به بهانه مقابله با ورود پناهجویان و مهاجرین غیرقانونی یکی از وعده‌های انتخاباتی ترامپ بود. او در آن زمان تأکید می‌کرد که مکزیک باید پول ساخت این دیوار را بپردازد، اما با رد این درخواست از سوی دولت مکزیک، ترامپ اکنون نمایندگان کنگره را برای تخصیص بودجه به این پروژه تحت فشار قرار داده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------