آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

واکنش ترامپ به نامزد شدن سناتور دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا به نامزد شدن الیزابت وارن، سناتور دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به خبر نامزد شدن «الیزابت وارن»، سناتور دموکرات آمریکایی برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 واکنش نشان داد. 

 

«وارن»، نماینده دموکرات ایالت ماساچوست روز دوشنبه اعلام کرد در حال آماده کردن مقدمات برای رقابت به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا است. 

 

«پیت هگست»، مجری فاکس‌نیوز، از ترامپ پرسید آیا وارن واقعا فکر می‌کند که می‌تواند ترامپ را به رئیس‌‌جمهور یک دوره‌ای تبدیل کند. ترامپ در پاسخ گفت: «خوب، این را من نمی‌دانم؛ باید از روان‌پزشکش این را بپرسید.»

 

به نوشته یورونیوز، وارن استاد حقوق دانشگاه هاروارد است و در رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 ضمن حمایت از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتقادهای تندی را علیه ترامپ مطرح می‌کرد. این جدال لفظی در دوران ریاست جمهوری ترامپ ادامه یافته است.

 

چند ماه پیش ادعایی که ترامپ درباره وارن مطرح کرده بود به یک موضوع جنجالی تبدیل شد. ترامپ همچنین اوایل سال گذشته وارن را «پوکاهونتاس قلابی» خواند. (پوکاهانتس یک زن جوان سرخپوست است که با یکی از کارتون‌های آمریکایی به شهرت رسید.) خانم وارن در مواجهه با این چالش اقدام به انجام آزمایش دی ‌اِن ‌اِی کرد تا ادعای خود را در مورد اجداد سرخ پوستش اثبات کند.

 

نتیجه آزمایش نشان داد که اکثر ژن‌های وارن ریشه اروپایی دارد ولی شواهد غیرقابل انکاری در خصوص وجود اجداد بومی نیز در آزمایش او ثابت شد.

 

 وارن که کارزار جذب منابع مالی خود را راه اندازی کرده معتقد است که ریاست جمهوری ترامپ به کام سرمایه‌داران بزرگ بوده است. او در طول حضور در مجلس سنای آمریکا از منتقدان سیاست‌های اقتصادی دولت کنونی بوده و خود را حامی منافع مردم عادی آمریکا در برابر سلطه سرمایه‌داران معرفی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------