آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کره شمالی: آمریکا و کره جنوبی رزمایش‌های مشترک را متوقف کنند



اخبار,اخبار بین الملل,کره شمالی

منابع خبری از هشدار مقامات پیونگ یانگ به آمریکا و کره جنوبی در خصوص ادامه رزمایش های نظامی مشترک در شبه جزیره کره خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از تاس، مقامات کره شمالی از کره جنوبی و آمریکا درخواست کرده اند تا رزمایش های نظامی مشترک در شبه جزیره کره را متوقف کنند.

 

رسانه های کره شمالی در این خصوص گفتند که همانگونه که به طور واضح در مذاکرات بین کره شمالی و جنوبی وعده داده شده، رزمایش نظامی نباید با حضور نیروهای خارجی صورت بگیرد تا صلح و رفاه در منطقه برقرار شود. ریشه کن ساختن تهدید هسته ای در شبه جزیره کره و فراهم کردن فضای صلح شرایط لازم الاجرا برای توسعه روابط بین دو کره است.

 

در ادامه این گزارش آمده است که کره جنوبی نیز باید از تهیه تسلیحات خارج از کشور امتناع کند. واردات محصولات نظامی که شامل سلاح های استراتژیک است، باید کاملا متوقف شود. کره شمالی، مانورهای مشترک نیروهای نظامی کره جنوبی و آمریکا، را به عنوان تحریکات نظامی تلقی می کند و که باعث عدم شکل گیری یک گفتگوی مثمر ثمر بین کره شمالی و کره جنوبی می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------