آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آمریکا: زمان تشکیل دولت جدید در ونزوئلا رسیده است



اخبار,اخبار بین الملل,آمریکا و ونزوئلا

وزارت خارجه آمریکا با انتقاد شددید از عملکرد رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اکنون زمان تشکیل دولت جدید در این کشور فرا رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون زمان آغاز انتقال قدرت به دولت جدید در ونزوئلا است.

 

به نوشته این بیانیه، دولت آمریکا حمایت خود را از رییس کنگره تحت کنترل اپوزیسیون اعلام کرد.

 

خوآن گوآدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلا روز جمعه یک روز پس از آنکه مادورو برای آغاز دور دوم ریاستش سوگند یاد کرد، از آمادگی برای به دست گرفتن قدرت خبر داده و تاکید کرد که قصد دارد کمک ارتش را برای اجرای کودتایی علیه رهبر کنونی کاراکاس جلب کند.

 

وی خواستار دریافت "حکمی بین‌المللی" و کمک ارتش برای گرفتن پست ریاست جمهوری شد. رئیس مجلس تحت کنترل اپوزیسیون ونزوئلا تاکید کرد: مردم ونزوئلا، نیروهای مسلح و جامعه بین‌المللی می‌توانند حکم واضحی به ما برای تصدی قدرت بدهند.

 

به دنبال درخواست اپوزیسیون ونزوئلا، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت: ما از تمام قدرت اقتصادی و دیپلماتیک ایالات متحده برای احیای دموکراسی در ونزوئلا که بتواند این بحران کنونی قانون اساسی را از بین ببرد، استفاده می‌کنیم." بولتون تنها مقام ارشد آمریکایی نیست که علنا به حمایت از گوآدو اقدام کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------