ترامپ: اگر می‌خواهید بازار سهام سقوط کند، مرا استیضاح کنید



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رییس‌جمهوری آمریکا تهدید کرد، اقدام به استیضاح او می‌تواند به سقوط بازار سهام در این کشور منجر شود.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اقتصاد در یکی از بهترین حالت‌های تاریخمان قرار دارد، نرخ بیکاری به پایین‌ترین حد در 50 سال گذشته رسیده و بازار سهام آماده رکوردزنی مجدد است.

 

او در ادامه نوشت: تمام چیزی که دیروز و بر اساس یک ماجرای ساختگی شنیدید، استیضاح بود. اگر می‌خواهید شاهد سقوط بازار سهام باشید، ترامپ را استیضاح کنید!

 

پیش‌تر، بازفید گزارش کرده بود که ترامپ به مایکل کوهن دستور داده بود درباره پیگیری شرکت ترامپ برای منعقد کردن قرارداد ساخت یک آسمان‌خراش مجلل در مرکز شهر مسکو به کنگره دروغ بگوید و امیدوار بوده که به این ترتیب در جریان کاندیداتوری و ریاست‌جمهوری روی این اقداماتش سرپوش بگذارد.

 

این گزارش همچنین به این موضوع اشاره دارد که دفتر رابرت مولر از اقدامات رییس جمهور بعد از دریافت اطلاعات برآمده از ایمیل‌های داخلی، متن پیام‌ها و مصاحبه‌های متعدد اطلاع حاصل کرده است.

 

این گزارش مجددا باعث بالاگرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره امکان استیضاح ترامپ و جسارت بیشتر دموکرات‌های کنگره برای تحقیقات درباره این ادعاها شده است.

 

ترامپ در توییت دیگری نوشت: بسیاری از افراد می‌گویند رسانه جریان اصلی با توجه به نوع پوشش آن درباره من طی سه سال گذشته، در احیای اعتبار خود دوره سختی در پیش خواهد داشت که این امر در گزارش ننگین بازفید و البته پوشش ننگین‌تر آن مشهود است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------