آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

نتانیاهو: ائتلاف‌های سری و آشکاری در جهان عرب داریم!



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل ائتلاف‌های پنهان و آشکاری در جهان عرب دارد.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مانور ارتش که اشغال روستایی در لبنان را شبیه سازی می‌کند، گفت: اسرائیل همپیمانان سری و آشکاری در جهان عرب دارد.

 

وی با اشاره به وضعیت نوار غزه گفت:پاسخ اسرائیل به هرکسی که به خود اجازه تجاوز علیه ما دهد، سخت و بسیار دردناک خواهد بود.

 

نتانیاهو با طرع ادعاهایی علیه ایران و تهدید به حملات دردناک علیه این کشور گفت:‌ ما برای هرگونه سناریو و یا تشدید اوضاع در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

 

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه)در صفحه توئیتر خود نوشت، نیروهای مستقر این رژیم در نزدیکی حصار مرزی شامگاه چهارشنبه در معرض شلیک گلوله از سمت خاک سوریه قرار گرفتند.

 

آویخای ادرعی گفت: نیروهای اسرائیلی نیز  اقدام به شلیک متقابل کردند.

 

از سوی دیگر، زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی با اعلام "سه خط قرمز تل آویو در سوریه" تهدید به حمله شدید علیه کسانی کرد که از این خط قرمزها عبور کنند.

 

وی گفت: این موارد شامل ممانعت از موضع‌گیری نظامی ایران در سوریه،جلوگیری از تبدیل منطقه به پایگاهی برای ترویسم و مقابله با انتقال سلاح‌های پیشرفته به خاک سوریه است.

 

الکین گفت: اسرائیل برای تضمین این خطوط قرمز تلاش خواهد کرد و هرکس تجاوز به اسرائیل را برگزیند، این مسئله را در نظر داشته باشد که هدف حمله قرار خواهد گرفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------