مایکل کوهن از ترس ترامپ به کنگره نمی‌رود



اخبار,اخبار بین الملل,مایکل کوهن

مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق رئیس‌جمهوری آمریکا که اکنون با شورای ویژه رابرت مولر همکاری دارد، با اشاره به تهدیدات دونالد ترامپ جلسه ماه آتی شهادت در کنگره را به تعویق انداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، مشاور حقوقی مایکل کوهن در بیانیه‌ای اعلام کرد: به علت تهدیداتی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و رودی جولیانی، وکیل کنونی او متوجه خانواده موکلم کرده‌اند و با در نظر گرفتن اینکه موکلم همچنان با تحقیقات بازرس رابرت مولر همکاری دارد، جلسه شهادت در کنگره را به زمان دیگری موکول خواهیم کرد. کوهن در شرایطی است که خانواده‌اش و امنیت آنها را در اولویت قرار داده است.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه در واکنش به این اخبار تاکید کرد، مایکل کوهن با "حقیقت" تهدید می‌شود. او به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: او نمی‌خواهد حقیقت را درباره من یا دیگر موکلانش بگوید.

 

اوایل ژانویه اعلام شد مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق ترامپ در کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا شهادت خواهد داد. کوهن اواخر سال گذشته میلادی در پرونده جعل بانکی، فریب مالیاتی، نقض‌های مالی کمپین انتخاباتی و دروغگویی به کنگره درباره زمان گفت‌وگوها درباره ساخت برج ترامپ در مسکو اقرار به گناه کرد و به سال حبس محکوم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------