آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: دموکرات‌ها فقط به فکر انتخابات هستند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

دونالد ترامپ در سلسله توئیت‌هایی حملات شدیدی را علیه نانسی پلوسی، رهبر حزب دموکرات کرد.

به گزارش مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با انتشار سلسله توئیت‌هایی، مواضع «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان را به شدت زیر سوال برد.

 

ترامپ در این ارتباط گفت: پلوسی و سایر دموکرات‌ها هیچ توجهی به جنایت و قاچاق مواد مخدر در آمریکا ندارند و فقط به انتخابات ۲۰۲۰ فکر می‌کنند که بتوانند برنده شوند، اما برنده هم نخواهند شد.

 

ترامپ که از یک ماه پیش در اختلاف نظر با کنگره بر سر بودجه دیوار مرزی، دولت را تعطیل اعلام کرده، گفت آن‌ها باید اجازه دهند تا مردم به کارهایشان بازگردند.

 

در حال حاضر بسیاری از بخش‌های اداری و دولتی آمریکا در تعطیلی به سر می‌برند و نه کاخ سفید و نه کنگره حاضر به توافق بر سر اختلافات برای بازگشایی دولت نشده‌اند.

 

 ترامپ همچنین در ادامه با انتشار توئیتی دیگر گفت: نانسی پلوسی بسیار غیرمنطقی و غیرعقلانی رفتار می‌کند و رسما یک دموکرات رادیکال و چپ‌گرا شده است.

 

این اظهارات ترامپ پس از شکست گفتگوهای شب گذشته کاخ سفید و کنگره صورت می‌گیرد که در آن اعلام شد نمایندگان دموکرات پیشنهادات ترامپ را در مورد تصویب بودجه دیوار مرزی نپذیرفتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------