آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

آمریکا یک تبعه ترکیه را تحریم کرد



اخبار,اخبار بین الملل

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه یک تبعه ترکیه را به اتهام نقض تحریم‌های این کشور علیه ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای وزارت خزانه داری ،«اِورِن کایاکران» که ریاست شرکتی زیر مجموعه یک شرکت آمریکایی را بر عهده داشته، متهم به نقض تحریم‌های این کشور در سال‌های 2013 تا 2015 شده است.

 

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا به نام شرکت‌ها اشاره نشده و تنها آمده است که شرکت تحت هدایت این شخص، در حوزه تولید و توزیع قطعات و تجهیزات مربوط به کنترل حرکت (سیستم اتوماسیون صنعتی) بوده است.

 

این نخستین بار نیست که هیات حاکمه آمریکا در ادامه دشمنی و خصومت هایش علیه ملت ایران، اقدام به توسعه تحریم های یکجانبه می کند.

 

تحلیلگران این تکاپوی کاخ سفید را در نتیجه شکست طرح های ضدایرانی در طول ماه‌های گذشته می دانند که به انزوای جهانی آمریکا منجر شده است.

 

اقدام خزانه‌داری آمریکا تنها چند روز پس از آغاز به کار «ساز و کار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا» (اینستکس – INSTEX) است که ابراز نارضایتی و انتقاد شدید مقام‌های آمریکایی را به دنبال داشته است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------