آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اردوغان: ممکن است نیروهای آمریکایی ماه آوریل از سوریه خارج شوند



اخبار,اخبار بین الملل,اردوغان

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه روز پنجشنبه درخصوص خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفت که صحبت هایی درخصوص خروج نیروهای آمریکایی در ماه آوریل یا می وجود دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس جمهوری ترکیه پس از پایان چهارمین اجلاس سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه با موضوع سوریه که در شهر بندری سوچی روسیه برگزار شد، گفت: صحبت هایی در رابطه با خروج نیروهای آمریکایی از خاک سوریه برای ماه آوریل یا می انجام شده است اما زمان دقیق خروج آمریکایی ها همچنان مشخص نیست.

 

وی افزود: امید به دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه امروز بیش از هر زمان دیگری قوی تر است.رییسان جمهوری ایران، ترکیه و روسیه روز پنجشنبه در سوچی با صدور بیانیه ای بر پایبندی مستحکم و مستمر خود به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه و همچنین اهداف و اصول منشور ملل متحد تاکید کردند.

 

قرار است نشست سه جانبه بعدی رجب طیب اردوغان، حسن روحانی و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری ترکیه، ایران و روسیه با موضوع سوریه در ترکیه برگزار شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------