آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

نماینده پارلمان عراق: آمریکا از ابوبکر بغدادی حفاظت می‌کند



اخبار,اخبار بین الملل,ابوبکر بغدادی

یک نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف فتح این کشور اعلام کرد که سرکرده داعش تحت حفاظت نیروهای آمریکایی بوده و درحال حاضر در عراق است.

به گزارش مهر، به نقل از اسپوتنیک، حسن سالم نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف فتح این کشور در سخنانی اظهار کرد: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در حال حاضر در صحرای غربی عراق است و نیروهای آمریکا از وی حفاظت می‌کنند.

 

وی افزود: بغدادی میان عراق و سوریه در حال تردد است و پایگاه نظامی عین الأسد آمریکا در الانبار تمامی امکانات لازم را برای حمایت از تحرکات بغدادی میان سوریه و عراق فراهم می‌کند.

 

نماینده پارلمان عراق ادامه داد: نیروهای آمریکایی بیش از ۳۰۰۰ نفر از عناصر تروریستی داعش را در منطقه وادی حوران تمرین داده و آنها را به منظور ایجاد نوعی آشوب امنیتی و از سرگیری فعالیت دوباره این گروه به استان‌های نینوا، الأنبار و صلاح‌الدین منتقل کرده است.

 

حسن سالم خاطرنشان کرد: حمایت از بغدادی و گروه تروریستی آن به خاطر ترس واشنگتن از تصویب پیش نویس قانون اخراج نیروهای خارجی از کشور صورت می‌گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------