آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پیام جدید مایک پومپئو علیه رئیس جمهوری ونزوئلا



اخبار,اخبار بین الملل,پومپئو و مادورو

'مایک پمپئو' وزیرخارجه آمریکا به دنبال ادامه سیاست های ضد 'کاراکاس' علیه 'نیکلاس مادورو' رئیس جمهوری ونزوئلا، پیام توئیتری منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، وزیرخارجه آمریکا در سه توئیت پیاپی علیه رئیس جمهوری ونزوئلا نوشت: نبود برق و لطمه دیدن مخرب ونزوئلایی ها به خاطر آمریکا نیست، نه به خاطر کلمبیا، نه به خاطر برزیل، اروپا و نه هیچ جای دیگری.

 

پمپئو در پیام ضد ریاست جمهوری ونزوئلا ادامه داد: کمبود برق و گرسنگی (در ونزوئلا) نتیجه رژیم بی کفایت مادورو است.

 

وزیرخارجه آمریکا در ادامه این پیام توئیتری خود افزود: سیاست های مادورو چیزی غیر از تاریکی به همراه نداشته است.

 

پمپئو در حساب توئیتری خود نوشت: نه غذا، نه دارو و اکنون هم نه برق و بعد هم نه مادورو.

 

مایک پمپئو در حالی اقدام به انتشار سه پیام توئیتری علیه رئیس جمهوری ونزوئلا کرد که به گزارش ایرنا از دفتر نیویورک، وی روز دوشنبه گذشته بازگشت مهره اصلی مخالف با دولت قانونی ونزوئلا به کشورش را تبریک گفت و اتحاد جامعه جهانی را برای آنچه که او بازگرداندن دمکراسی نامید، خواستار شد.

 

پمپئو عصر دوشنبه گذشته با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، بازگشت خوان گوایدو که او را رئیس جمهوری موقت ونزوئلا نامیده است، تبریک گفت.

 

وزیرخارجه آمریکا دراین باره گفته بود: آمریکا از مردم ونزوئلا برای اقداماتی که برای انتقال دمکراتیک و صلح آمیز قدرت انجام می دهند، قدردانی می کند. آمریکا و کشورهای دوستدار آزادی در سراسر جهان با گوایدو، مجمع ملی و تمام نیروهای دمکراتیک در تلاش هستند تا انتخابات آزاد و عادلانه را برگزار کنند که دمکراسی را به ونزوئلا باز می گرداند.

 

وزیر خارجه آمریکا در شرایطی که ارتش به طور کامل وفاداری خود را به نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا نشان داده است، برای فضاسازی تبلیغاتی اظهار کرد: ما همچنین از پرسنل نظامی و امنیتی ونزوئلا برای به رسمیت شناختن رئیس جمهوری موقت خوان گوایدو استقبال می کنیم.

 

پمپئو مدعی شده است، جامعه بین المللی باید برای پایان دادن به آنچه که او رژیم وحشیانه مادورو توصیف کرده است و بازگرداندن صلح آمیز دمکراسی در ونزوئلا متحد شود.

 

گوایدو که در خیابان های کاراکاس خود را رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد، مورد حمایت واشنگتن است و کاخ سفید می کوشد با پر رنگ کردن اقدامات و تکاپوهای وی، هزینه برخورد دولت یا عناصر حکومت مادورو با وی را افزایش دهند.

 

او حدود 10 روز پیش بر خلاف ممنوعیت خروج از کشور که توسط دیوان عالی قضایی ونزوئلا صادر شده بود، به کلمبیا رفت و در آنجا با مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------