آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

یونهاپ: رهبر کره شمالی درباره ادامه مذاکره با آمریکا تصمیم می گیرد



اخبار,اخبار بین الملل,مذاکره کره شمالی و آمریکا

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد: 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی، بزودی تصمیم خود را درباره ادامه مذاکرات هسته ای و گفت وگوها با آمریکا پس از شکست مذاکرات هانوی اعلام می کند.

به گزارش ایرنا، یونهاپ امروز (جمعه) گزارش داد: رهبر کره شمالی قبل از اعلام هر تصمیم مهمی از زادگاه پدر خود بازدید می کند و روز پنجشنبه این هفته از این محل دیدن کرده است.

 

در گزارش خاطر نشان شده که اون سال گذشته میلادی قبل از اولین دیدار با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز به این منطقه سفر و از این محل بازدید کرد و سپس اعلام نمود که با ترامپ دیدار خواهد کرد.

 

این منطقه در واقع یک بخش به نام سامیونگ از استان ریانگ گانگ در مرز با چین است و آن طور که خبرگزاری کره شمالی نوشته است، این مکان یک محل مقدس برای رهبر کره شمالی به حساب می آید.

 

نوامبر سال 2013 میلادی مدتی قبل از آنکه خبر اعدام جانگ سونگ تاک عموی رهبر کره شمالی و از افراد پرقدرت این کشور اعلام شود، کیم از این محل بازدید کرد.

 

ماه گذشته میلادی 'چو سون خویی' معاون وزیر خارجه کره شمالی هشدار داد که کشورش احتمالا تسلیم گانگستربازی های آمریکا نخواهد شد. وی تاکید کرده بود که رهبر کره شمالی بزودی تصمیم خود را درباره مذاکرات هسته ای با آمریکا اعلام خواهد کرد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------