پوتین: می‌دانستیم گزارش مولر تبانی با ترامپ را رد می‌کند



اخبار,اخبار بین الملل,پوتین

رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه گفت از ابتدا می‌دانسته بازرس ویژه آمریکایی، تبانی روسیه با تیم دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا را رد خواهد کرد.

به گزارش فارس، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفته مسکو از ابتدا می‌دانسته تحقیقات «رابرت مولر»، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، مسئله تبانی «دونالد ترامپ» با روسیه را رد خواهد کرد.

 

در خلاصه‌ ۴ صفحه‌ای گزارش مولر که «ویلیام بار»، وزیر دادگستری آمریکا چند هفته پیش آن را تقدیم کنگره کرد آمده است: «تحقیقات بازرس ویژه به این نتیجه نرسیده که ستاد ترامپ یا افراد مرتبط با آن، با تلاش‌های روسیه برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تبانی کرده‌اند.»

 

تحلیلگران می‌گویند تحقیقات درباره این پرونده که در دو سال گذشته بر سرنوشت ریاست‌جمهوری ترامپ سایه انداخته بود، اکنون دیگر تهدیدی مستقیم برای ادامه کار او تا سال ۲۰۲۰ به شمار نمی‌رود، هر چند احتمال دردسرساز شدن تحقیقات دیگری که علیه ترامپ در جریان است هنوز منتفی نیست. 

 

دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا مدعی هستند که روسیه سال ۲۰۱۶ تلاش‌هایی برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا انجام داده است. مسکو بارها این اتهام را رد و اعلام کرده است واشنگتن می‌بایست برای اثبات ادعای خود مدرک ارائه دهد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------