آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

تسلط انصارالله بر بیش از ۲۰ پایگاه نظامی در جنوب عربستان



اخبار,اخبار بین الملل

جنبش انصارالله یمن روز چهارشنبه اعلام کرد، کنترل بیش از ۲۰ پایگاه نظامی وابسته به ارتش این کشور در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان را به‌ دست گرفته‌ است.

به گزارش ایسنا،  سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرگزاری "سبا" گفت: دلاوران ارتش و کمیته های مردمی طی یک عملیات نظامی گسترده بر بیش از ۲۰ پایگاه نظامی در محور نجران تسلط یافتند.

 

سریع خاطر نشان کرد، نیروهای انصارالله از سه محور به مواضع دشمن در نجران هجوم بردند که این اقدام غافلگیرانه موجب ترس و وحشت مزدوران  ائتلاف متجاوز و کشته و زخمی شدن بیش از دویست تن آنها شد. همچنین برخی از آنها اسیر و ما بقی پا به فرار نهادند.

 

وی گفت: نیروهای وابسته به انصارالله بیش از ۲۰ خودرو و خودروی زرهی وابسته به دشمن را منهدم کردند و سلاح و مهمات نظامی بسیاری را به غنیمت گرفتند.

 

سریع افزود، جنگنده های نیروهای وابسته به ائتلاف عربی تلاش کردند تا با بیش از ۷۵ حمله نیروهای خود را پشتیبانی کنند، اما تلاش‌های آنها با شکست مواجه شد.

 

ائتلاف عربی تاکنون هیچ واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------