ترامپ از توافق با مکزیک برای خرید محصولات کشاورزی خبر داد



اخبار,اخبار  بین الملل,ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا از موافقت مکزیک برای خرید محصولات کشاورزی از کشورش خبر داد.

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: مکزیک فوراً موافقت خود با خرید مقادیر زیادی از محصولات تجاری از کشاورزان ما را اعلام کرد.

 

این در حالیست که اقدامات دولت مکزیک برای جلوگیری از عبور مهاجران از این کشور به سوی آمریکا موجب شد تا «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی از مکزیک را به تعویق بیندازد.

 

نمایندگان دولت‌های آمریکا و مکزیک پس از چند روز مذاکره در واشنگتن بر سر معضل مهاجران غیرقانونی به توافقاتی رسیده‌اند که جزئیات آن هنوز به طور کامل رسانه‌ای نشده است.

 

دونالد ترامپ نیز ساعاتی پیش در یک پیام توئیتری گفت که اعمال تعرفه‌های گمرکی علیه مکزیک برای مدتی نامعلوم به تعویق می‌افتد.

 

او علت این تصمیم را تدابیر قاطعانه این کشور برای مقابله با سیل مهاجران به سوی مرزهای جنوبی آمریکا از طریق مکزیک عنوان کرده است.

 

دولت آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که از روز دوشنبه تعرفه گمرکی کالاهای وارداتی از مکزیک ۵ درصد افزایش می‌یابد و در صورت تعلل دولت مکزیک در جلوگیری از هجوم مهاجران به آمریکا این تعرفه‌ها تا اکتبر سال جاری، مرحله به مرحله تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------