آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

«الیزابت وارن» نامزد انتخابات آمریکا: اجازه ندهیم جنگ طلبان دولت کنونی ما را وارد جنگ کنند



اخبار,اخبار بین الملل

«الیزابت وارن» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در صفحه کاربری خود نوشت: باید تنش‌ها را کاهش دهیم و اجازه ندهیم که جنگ طلبان دولت کنونی ما را وارد درگیری جدیدی کنند. من حامی طرحی هستم که جنگ با ایران را ممنوع کند.

 

الیزابت وارن در صفحه کاربریش در توئیتر نوشت: سیاست خارجی گستاخانه ترامپ آن هم از طریق ارسال توئیت ها تنها موجب تشدید بحران شد. ممکن است جنگ طلبان در دولت حاضر ما را وارد درگیری جدیدی کنند.

 

در داخل آمریکا نیز هر چند شماری از جمهوریخواهان به دلیل وابستگی حزب مجبور شده‌اند از مواضع ترامپ حمایت کنند اما دموکرات‌ها شدیدترین انتقادات را متوجه رئیس جمهوری کرده‌اند زیرا وی را عامل تنش و ناامنی می‌دانند.

 

مخالفت وارن با سیاست تنش آفرین ترامپ موجب محبوبیت او شده است. نتایج نظرسنجی‌های جدید در آمریکا نشان می‌دهد که " جو بایدن " معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا باوجود پیشتازی با افت محبوبیت مواجه شده است اما رقیب وی " الیزابت وارن " با افزایش نسبی محبوبیت خود را به رده سوم جدول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا رساند.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------