آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ناتو:‌ روسیه به معاهده موشک‌های هسته‌ای میان‌برد پایبند نباشد به شیوه دفاعی پاسخ می‌دهیم



اخبار,اخبار بین الملل,ینس استولتنبرگ

دبیر کل ناتو هشدار داد در صورتی که روسیه به معاهده موشک‌های هسته‌ای میان برد پایبند نباشد این ائتلاف نظامی به شیوه دفاعی پاسخ خواهد داد.

به گزارش فارس، «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو روز جمعه درباره عدم پایبندی روسیه به معاهده موشک‌های میان برد هسته‌ای هشدار داد.

 

وی که در جمع خبرنگاران و پس از نشست شورای ناتو-روسیه صحبت می‌کرد، افزود:اگر روسیه به معاهده تسلیحات میان‌برد هسته‌ای پایبند نباشد ناتو به شیوه دفاعی به این اقدام پاسخ خواهد داد.

 

دبیر کل ناتو در ادامه گفت که نشست روز جمعه نشستی مهمی بود که به موضوعاتی مهمی اشاره داشته و گفت‌وگوهای صریحی طی آن انجام شد.

 

وی تاکید کرد در صورتی که مسکو به تعهدات خود پایبند نباشد  اقداماتی را اتخاذ خواهیم کرد که برخی از آنها به سرعت اجرا خواهد شد و برخی دیگر زمان بر خواهد بود.

 

وی همچنین پیش از این نشست در توئیتی نوشته بود: در این نشست درباره موضوع اوکراین، پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد، شفافیت و کاهش خطرات صحبت خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------