آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ترامپ: سفیر انگلیس در آمریکا آدم بسیار احمقی است



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارنظر سفیر لندن در واشنکتن علیه وی گفت: سفیر انگلیس در آمریکا آدم بسیار احمقی است؛ ترزا می هم راه احمقانه خود را در برگزیت درپیش گرفت.

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری بار دیگر به اظهارنظر سفیر انگلیس در این کشور واکنش نشان داد.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: سفیر حواس پرتی که انگلیس به آمریکا قالب کرد، کسی نیست که ما را به وجد بیاورد؛ او آدم بسیار احمقی است.

 

وی در این خصوص افزود: او باید درباره مذاکرات شکست خورده برگزیت با کشورش و نخست وزیر ترزا می صحبت کند و از انتقادات من درباره اینکه چقدر بد به این مسئله رسیدگی شد، رنجیده نشود. من به ترزا می گفتم چگونه به این توافق (برگزیت) برسد؛ اما او راه احمقانه خودش را در پیش گرفت و نتوانست کار را به سرانجام برساند. این یک فاجعه است!

 

ترامپ در ادامه افزود: من، سفیر (انگلیس در آمریکا) را نمی شناسم؛ اما به من گفته اند که او احمق و اهل خودنمایی است. به او بگویید آمریکا اکنون بهترین اقتصاد و ارتش را نسبت به هر جای دیگر دنیا دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------