ترامپ: بایدن سیاستمداری ضعیف و بی‌ثبات است



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین حملات لفظی، جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور را سیاستمداری «ضعیف و بی‌ثبات» توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دیروز بار دیگر نامزد‌های دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را هدف انتقادات و حملات لفظی خود قرار داد.

 

او با حضور در فضای بیرونی کاخ سفید در جمع خبرنگاران حاضر شد و در آغاز اظهاراتش جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا را سیاستمداری «ضعیف و بی ثبات» توصیف کرد.

 

ترامپ گفت: دموکرات‌ها مشکلات بزرگی ایجاد می‌کنند. آن‌ها اجازه دادند چین جان سالم به در ببرد و سال‌های سال از ما سوءاستفاده کند.

 

وی در ادامه گفت: از این پس آن‌ها نمی‌توانند از ما سوء استفاده کنند. هم اکنون شرکت‌ها به خاطر تعرفه‌ها در حال فرار از چین هستند و ما میلیارد‌ها دلار از پول خود را باز می‌گردانیم. به نظر می‌رسد تا به حال هیچ کسی کاری که من با چین کرده ام را انجام نداده است. این خوب است و ما از پس چین برآمده ایم. اما همانطور که می‌دانید وقتی من شخصی مانند جو بایدن را می‌بینم در می‌یابم که او فردی ضعیف و بی ثبات است و هرکسی این را می‌داند. او مرد ضعیفی است یک مرد بی ثبات. رئیس جمهور شی به چنین افرادی می‌خندد.

 

ترامپ افزود: رئیس جمهور شی، پوتین و همه این مردان هنگامی که شب به رختخواب می‌روند دعا می‌کنند که جو بایدن یا شخصی شبیه به او رئیس جمهور بعدی آمریکا شود چرا که در آن صورت آن‌ها می‌توانند از کشور ما سوء استفاده کنند.

 

بر اساس نظرسنجی‌ها اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن همچنان از بخت بالایی برای پیروزی برخوردار است. او از مخالفان سیاست‌های مالیاتی، مهاجرتی و آب و هوایی ترامپ است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------