آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ: برنی سندرز دیوانه نژادپرست است



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و برنی سندرز

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را نژادپرست خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: برنی سندرز دیوانه به تازگی شهر بالتیمور را با یک کشور جهان سوم مقایسه کرده است. بر اساس این اظهارات، من گمان می‌کنم برنی باید اکنون یک نژادپرست لقب بگیرد درست مثل اینکه اگر یک جمهوری‌خواه از این واژه استفاده می‌کرد. حقیقت این است بالتیمور را می‌توان برگرداند شاید حتی به قله‌های جدید موفقیت و افتخار، اما نه با الایجا و نیروهایش. اگر رهبران بالتیمور بخواهند صعود دوباره این شهر را ببینند من در اتاق بیضی شکل بسیار زیبای دفتر منتظر تماس شان هستم.

 

الایجا کامینگز، نماینده حوزه انتخابیه هفتم مریلند از حزب دموکرات است. این حوزه تقریبا بیش از نیمی از شهر بالتیمور را شامل می‌شود. ۵۵ درصد حوزه انتخابیه کامینگز را آمریکایی‌های آفریقایی تبار و ۳۵ درصد آن را سفیدپوستان تشکیل می‌دهند. این منطقه پیشتر در گزارشی دومین رتبه را از نظر داشتن افراد ثروتمند و تحصیل کرده در مریلند کسب کرده بود.

 

روز گذشته نیز برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حملات نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور علیه سیاهپوستان را آبروریزی توصیف کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------