آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

مسکو: روسیه ذخایر شیمیائی خود را نابود کرده است



اخبار,اخبار بین الملل,ماریا زاخاوا

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا به بهانه پرونده اسکریپال تصریح کرد: تلاش بیهوده برای تغییر سیاست خارجی کرملین نافرجام مانده است.

به گزارش مهر، ماریا زاخاوا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای با محکوم کردن تحریم‌ های جدید آمریکا علیه کشورش به بهانه پرونده اسکریپال در پایگاه اینترنتی این وزارتخانه اعلام کرد: هر بار واشنگتن تنها ناتوانی خود را نشان می‌ دهد.

 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اعلام کرد: مبتکران تحریم‌ های جدید در سال‌ های اخیر اقدامات بسیاری را امتحان کرده بودند. تلاش بیهوده برای تغییر سیاست خارجی کرملین نافرجام مانده است. مسمومیت اسکریپال و دخترش صحنه سازی و یک اقدام تحریک آمیز بود.

 

ماریا زاخاووا در این خصوص افزود: روسیه بر خلاف آمریکا که جرأت جدا شدن از سلاح‌ های شیمیایی خود را ندارد، ذخایر سلاح‌ های شیمیایی خود را نابود کرده است. روسیه علیرغم تحریم‌ها به توسعه اقتصادی و دفاعی خود ادامه می‌دهد.

 

این در حالیست که «مورگان اورتگاس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعاتی پیش دربیانیه ای به تشریح ابعاد تحریم های جدیدی کشورش علیه روسیه به بهانه پرونده اسکریپال پرداخت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------