روایت عجیب بازیگر هالیوود از نحوه آشنایی دونالد ترامپ و همسرش: ملانیا کمتر از یک دهم درصد شانس ازدواج داشت



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و همسرش
وودی هارلسون، بازیگر هالیوودی که سابقه بازی در فیلمهای مهمی را در کارنامه خود دارد، اخیرا اعلام کرده که نحوه آشنایی دونالد ترامپ و همسرش بسیار عجیب بوده و حتی یک دهم درصد نیز شانسی برای این ازدواج قائل نبوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از نیوزویک، قبل از ازدواج ملانیا با دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده این دو نفر برای اولین بار یکدیگر را در یک مهمانی شام دیده اند که هارلسون نیز در آن حضور داشته است.

 

هارلسون می گوید در این مهمانی توجه ترامپ به همسر آینده اش یک دهم درصد بود و در حد چند ثانیه حرف زدند. هارلسون از این جلسه خاطراتی بسیار منفی دارد و می گوید رفتار ترامپ به شدت متکبرانه بوده است. هارلسون در سال 2002 به دعوت دوستش فرماندار مینسوتا ، جسی ونتورا ، که ترامپ در تلاش بود وی را متقاعد کند که با او همفکر باشد به مهمانی ترامپ دعوت شد.

 

هارلسون در این خصوص می گوید: فرض کنید ما چهار نفر دور یک میز بودیم. در حالت منصفانه هر شخص 25 درصد سهم گفتگو و توجه دارد اما در چنین شرایطی سهم ملانیا دقیقا یک دهم درصد بود. صادقانه بگویم ترامپ به من هم در حد یک درصد اهمیت داد و فرماندار جسی حدود 3 درصد را به دست آورد و ناگفته پیداست که بقیه سهم گفتگو و خودنمایی متعلق به ترامپ بود."

 

او ادامه می دهد:" خودشیفتگی و خودمحوری ترامپ تا حدی بود که تصمیم گرفتم بیرون رفته و سیگار بکشم. مهمانی شام ما دو ساعت طول کشید اما رفتار ترامپ تا حدی وحشیانه بود که برای من بسیار بیشتر به نظر می رسید. من از طریق هالیوود به اینجا رسیدم ، بنابراین خودشیفتگان زیادی را دیده ام. این مرد فراتر از خودشیفته بود و ذهنم را با رفتارش منفجر می کرد."

 

هارلسون می گوید: "ترامپ در بخشی از سخنانش گفت که به هر حال من به اندازه  میلیارد ها دلار ارزش دارم اما وقتی من بمیرم می دانم که بچه های من قصد دارند بر سر ثروتم بجنگند. "

 

هارلسون چندین بار در اظهار نظر خود تاکید کرد که ترامپ اصلا به ملانیا نگاه هم نمیکرده و هیچ ارزشی برای حضور او سر میز قائل نبوده است. به شکلی که هارلسون فکرش را هم نمیکرده او روزی همسر رئیس جمهور آتی ایالات متحده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------