آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

امارات: طرح نتانیاهو درباره کرانه باختری «اقدامی خطرناک» است



اخبار,اخبار بین الملل,عبدالله بن زاید آل نهیان
امارات ضمن مخالفت با اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به این رژیم، آن را «اقدامی خطرناک» توصیف کرد.

به گزارش فارس، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه و همکاری بین‌المللی امارات اظهارات نتانیاهو درباره الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی در صورت پیروزی در انتخابات را محکوم کرد.

 

آل نهیان گفت: «این اظهارات نتانیاهو اقدامی خطرناک و نقض تمامی معاهدات و قوانین بین‌المللی و نیز سوء استفاده انتخاباتی به فجیع‌ترین شکل آن است بدون آنکه کم‌ترین اعتباری برای قوانین بین‌المللی قائل باشد و حتی تلاش‌های جامعه جهانی برای دستیابی به راه‌حل مسالمت‌آمیز مسئله فلسطین را نادیده می‌گیرد.»

 

طبق گزارش خبرگزاری امارات(وام)، آل نهیان تأکید کرد که این قبیل تبلیغات انتخاباتی غیرمسئولانه تهدیدی برای تلاش‌های سیاسی جامعه جهانی جهت دستیابی به راهکار منصفانه و عادلانه مسئله فلسطین به عنوان اصلی‌ترین مسئله اعراب و مسلمانان است.

 

وی همچنین از درخواست عربستان سعودی برای برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی جهت بررسی این اقدام خطرناک نتانیاهو، استقبال کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------