آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

معاون وزیر خزانه داری آمریکا، حامیان حزب الله لبنان را تهدید کرد



اخبار,اخبار بین الملل
معاون وزیر خزانه داری آمریکا روز دوشنبه گفت که حامیان گروه شیعی حزب الله لبنان را مجازات می کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، "جاستین موزانیچ" معاون وزیرخزانه‌داری آمریکا گفت: دولت واشنگتن قصد دارد حامیان گروه حزب الله لبنان را مجازات کند.

 

اظهارات معاون وزیر خزانه داری آمریکا در حالیست که واشنگتن به تازگی با طرح ادعای تسهیل فعالیت های مالی حزب الله از سوی بانک جمال تراست لبنان، این بانک و  شرکت های وابسته به آن را تحریم کرد.

 

در واکنش به این موضوع،شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به دست داشتن برخی طرف های لبنانی در پرونده تحریم های آمریکایی علیه حزب الله گفت: ما گزینه های مناسب در واکنش به این تحریم ها را بررسی می کنیم.

 

وی  در گفت و گو با  روزنامه الجمهوریه افزود: ما اطلاعاتی در اختیار داریم، مبنی بر این که برخی طرف های داخلی بخشی از سیستم تبلیغ برای آمریکا و تحریم های آن به شمار می آیند و ضمن ارائه گزارش هایی در فواصل زمانی مختلف به  آمریکا، اقدامات مشخصی را در خصوص چگونگی رویارویی با حزب الله به  این کشور پیشنهاد می کنند.

 

نعیم قاسم با بیان این که تحریم های آمریکا تاثیری بر حزب الله نخواهد داشت، تصریح کرد: در قبال رفتار آمریکا با دولت لبنان و بانک مرکزی و نیز سایر موسسات لبنانی، حزب الله در حال بررسی گزینه های مناسب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------