آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ترامپ: تلاش‌ها برای استیضاح من با ادعا‌های ساختگی مطرح می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا به تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح خود واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح خود واکنش نشان داد.

 

بر این اساس، ترامپ گفت: من موضوع استیضاح خود را از تلویزیون مشاهده کردم. این اقدام مایه خجالت کشور ما و تلاشی در جهت بدنام کردن افراد است. این اقدام از طرف آدام شیف، رئیس  دموکرات کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان و حزب وی است. آن‌ها ادعا‌هایی ساختگی را علیه من مطرح می‌کنند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: دموکرات‌ها متوقف شده اند و در انتخابات آینده ریاست جمهوری شکست خواهند خورد و به همین دلیل هم هست که به چنین اقداماتی متوسل می‌شوند. نباید به ان‌ها اجازه چنین کاری داده شود.

 

گفتنی است یک افشاگر در ابتدا فاش کرد رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگویی تلفنی با رئیس جمهور اوکراین خواهان تحقیقات در خصوص جو بایدن و پسرش شده است. روز گذشته سرانجام دولت ترامپ با فشار اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت متن این مکالمه تلفنی را منتشر کند و در اختیار عموم قرار دهد.

 

در قسمتی از این مکالمه تلفنی که ۳۰ دقیقه به طول انجامیده است، ترامپ خطاب به رئیس‌جمهور اوکراین گفته است: بایدن (معاون باراک اوباما) به همه می‌گفت که توانسته است تعقیب قانونی را متوقف کند. به نظر من که فاجعه است. اگر می‌توانید آن را بررسی کنید». پس از آن ترامپ در این گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرده است: «خیلی‌ها راجع به پسر بایدن حرف می‌زنند و اینکه بایدن تحقیقات دادستان را متوقف کرده است. خیلی‌ها می‌خواهند در این باره بدانند. اگر دادستان کل شما می‌تواند کاری انجام دهد، فوق‌العاده خواهد شد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------