آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آمریکا تحریم‌های تازه‌ای علیه کوبا وضع کرد



اخبار,اخبار بین الملل,تحریم های آمریکا علیه کوبا
آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه کوبا به دلیل آنچه که «سرکوب مردم کوبا و حمایتش از رژیم ونزوئلا» خوانده است، وضع کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای خبر داد که طبق این تحریم‌ها مجوزهای فعلی اجاره هواپیماهای مسافربری به کوبا لغو می‌شود.

 

آمریکا همچنین فروش و صادرات برخی کالاهای خارجی به دولت کوبا را ممنوع کرد. این تحریم‌ها شامل کالاهایی می‌شود که در آنها از مواد و قطعات آمریکایی استفاده شده است.

 

«برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا اوایل مهر ماه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن محکوم کردن سیاست‌های واشنگتن علیه هاوانا تصریح کرد، محاصره اقتصادی، مالی و تجاری آمریکا علیه کوبا که همچنان پس از گذشت ۶۰ سال ادامه دارد، مانع اصلی در مسیر توسعه این کشور است.

 

رودریگز افزود: آمریکا طی ماه‌های گذشته تدابیر جنایتکارانه و غیرمتعارفی را برای ممانعت از تامین سوخت در کوبا به اجرا درآورده است.

 

رودریگز گفت: دولت ترامپ همکاری کوبا با ونزوئلا و عدم تمایل هاوانا برای کمک به سرنگونی دولت «نیکولاس مادورو» را بهانه ای برای تشدید فشارها قرار داده است.

 

وی همچنین در این سخنرانی ضمن تاکید دو باره بر حمایت کشور کوبا از ونزوئلا در برابر آمریکا گفت: اقدامات آمریکا خطر جدی برای صلح و منیت منطقه محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------