آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اولین واکنش حزب‌الله به ناآرامی‌های لبنان: قبلا هشدار داده بودیم اعمال مالیات، انفجار مردمی را به دنبال خواهد داشت



اخبار,اخبار ین الملل,معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله، ضمن خودجوش توصیف کردن اعتراضات مردمی در نقاط مختلف لبنان، گفت: این تظاهرات از بحران اقتصادی و معیشتی حکایت دارد که مردم با آن روبه رو هستند.

به گزارش ایرنا، "شیخ علی دعموش" امروز در خطبه نماز جمعه در بیروت یادآور شد، قبلا در خصوص سیاست های اقتصادی نادرست و اعمال مالیات و سخت کردن شرایط برای مردم هشدار داده و اعلام کرده بودیم، این وضعیت موجب وخامت اوضاع شده و انفجار مردمی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه مردم درد و رنج خود را به زبان می آورند و باید به فریاد آنان گوش داد، در عین حال گفت: باید اعتراضات مسالمت آمیز باشد و به امنیت و ثبات کشور آسیبی نرسد.

 

دعموش افزود: باید در مسوول دانستن دیگران دقت داشت زیرا جایز نیست دولت کنونی را مسوول فساد و ناکامی 30 سال اخیر دانست و یا حزب الله را که پرچم دار مبارز با فساد است، مسوول اقداماتی دانست که آن را رد می کند .

 

وی در توضیح این مطلب ادامه داد: مواضع حزب الله از همان آغاز روشن و مبنی بر مخالفت با هرگونه مالیات جدید بر قشر فقیر و متوسط در قالب بودجه یا غیر از آن بوده است. حزب الله این سیاست را در قبال بودجه 2019 اعلام و اکنون نیز در خصوص بودجه 2020 همان موضع را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------