آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ترامپ: «آلمان» متحد ارزشمند ماست



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ و مرکل
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت سی امین سالگرد فروپاشی دیوار برلین، به تداوم همکاری با آلمان به عنوان یک متحد ارزشمند اشاره کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهور آمریکا شنبه در سی‌امین سالگرد فروپاشی دیوار برلین، آلمان را یک متحد «ارزشمند» خطاب کرد.

 

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که روابط کشورش با آلمان در دوران زمامداری او رو به تیرگی نهاده، در پیامی از واشنگتن گفت: «جنگ سرد مدت زیادی است که خاتمه یافته، اما رژیم‌های استبدادی در سراسر جهان همچنان از تاکتیک‌های سرکوبگرانه تمامیت خواه به سبک اتحاد جماهیر شوروی سابق استفاده می‌کنند.»

 

وی در ادامه گفت: «من به ملت آلمان تبریک می‌گویم که اقدامات فوق‌العاده‌ای در مسیر اتحاد دوباره کشورشان و در بازسازی آلمان شرقی سابق انجام دادند. ما همکاری خود را با آلمان، یکی از متحدین بسیار ارزشمند خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که شعله‌های آزادی به عنوان نور امید و فرصتی برای دیدن همه جهان می سوزند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------