آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

هیأت آمریکایی با بارزانی دیدار کرد



اخبار,اخبار بین الملل,دیدار هیأت آمریکایی با بارزانی
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه و جمعی از نظامیان ارشد این کشور با سفر به اربیل با رئیس این منطقه دیدار کردند.

به گزارش فارس، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه و جمعی از نظامیان ارشد این کشور روز شنبه در «اربیل» با مقامات ارشد منطقه کردستان عراق در مورد آخرین تحولات امنیتی در عراق و منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

به نوشته وبگاه «کردستان-24»، «جیمز جفری»نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، «پات وایت» فرمانده ائتلاف آمریکا  در منطقه و ژنرال «اریک هیل» از فرماندهان دیگر ارشد آمریکا با «مسرور بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق در مورد آخرین تحولات امنیتی در عراق و منطقه گفت‌وگو کردند.

 

بارزانی در این نشست با بیان اینکه داعش هنوز یک تهدید باقی مانده است، گفت هماهنگی و همکاری با جامعه بین‌المللی برای مقابله با این تهدید لازم است.

 

جفری در این دیدار خطاب به بارزانی، گفت: «ما در نبرد با داعش کنار شما خواهیم ایستاد و به تلاش جهت برقراری ثبات نه تنها در عراق، بلکه کل منطقه ادامه خواهیم داد.»

 

مسرور بارزانی نیز در پاسخ به مقام ارشد آمریکایی از ادامه حمایت آمریکا از کردستان عراق تشکر کرد. 

 

جیمز جفری همچنین با «مسعود بارزانی» رهبر حزب دموکرات کردستان دیدار کرد. وی از توسعه و ثبات در منطقه کردستان تقدیر کرد . جیمز جفری و مسعود بارزانی در این ملاقات آخرین تحولات سوریه را نیز ارزیابی کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------