آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ باز هم به پلوسی اهانت کرد



اخبار,اخبار بین الملل,نانسی پلوسی
رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در توییت‌هایی به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توهین کرد و اینبار دندان‌های مصنوعی این نماینده ارشد دموکرات را مایه تمسخر قرار داد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اشاره‌ای تلویحی به سن بالای«نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، با لحنی توهین‌آمیز در مورد او صحبت کرد.

 

این اقدام ترامپ در واکنش به انتشار ویدیویی بود که در آن پلوسی توضیح داد چرا موضوع «رشوه» در یکی از بند‌های استیضاح دموکرات‌های مجلس آمریکا علیه ترامپ  وجود ندارد.

 

در این فیلم که «مارک میدوز» نماینده جمهوریخواه کنگره آن را در حساب توییتری‌اش منتشر کرده، خبرنگار از پلوسی می‌پرسد : «شما خودتان ترامپ را به رشوه متهم کردید. حال چرا تصمیم گرفتید که رشوه را در بندهای استیضاح قرار ندهید؟»

 

پلوسی در پاسخ به این خبرنگار گفت که این تصمیم روسای کمیته وکلای دموکرات‌ها بوده است.

 

در این فیلم دندان‌های مصنوعی پلوسی هنگام پاسخ به سئوال خبرنگار مذکور از دهانش بیرون می‌آید و این اتفاق دستمایه تمسخر برای ترامپ می‌شود.

 

ترامپ با اشاره به این ویدئو، نوشته است: «چون دندان‌های نانسی داشت از دهانش بیرون می‌افتاد و وقت فکر کردن نداشت.»

 

ترامپ در توییتی دیگر خطاب به نانسی پلوسی نوشت :«نانسی دیوانه پی می‌برد که دفاع از "آدام شیف" (رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا) دشوارتر از آن است که می پنداشت.»

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------