آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

مشاور سابق ترامپ به ۴۵ روز زندان محکوم شد



اخبار,اخبار بین الملل,مشاور سابق ترامپ
قاضی دادگاه فدرال واشنگتن یکی از مشاوران ارشد ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات سال ۲۰۱۶ را به ۴۵ روز زندان محکوم کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، «ریک گیتس» مشاور ارشد و معاون ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 صبح روز سه‌شنبه به وقت محلی با حکم قاضی دادگاه فدرال واشنگتن به 45 روز حبس، 20 هزار دلار جریمه و ارائه 300 ساعت خدمات عام‌المنفعه محکوم شد.

 

ریک گیتس متهم بود که به «پل منافورت» رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2016 کمک کرده است تا بتواند رد 75 میلیون دلار پول را در حساب‌های خارجی مخفی کند. وی به جرایم خود اعتراف کرده و پذیرفته است که در فوریه سال 2018 به بازپرس پرونده دروغ گفته است. وی روز سه‌شنبه نیز در دادگاه به قاضی گفت: «من مسئولیت کارهایم را می‌پذیرم.»

 

پیش از این «پل منافورت» رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2016، به اتهام فرار مالیاتی و تخلفات بانکی به 47 ماه زندان محکوم شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------