آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

کاخ سفید: ترامپ خواستار دادگاه استیضاح طولانی نیست!



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
مارک شورت، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اعلام کرد کاخ سفید خواستار دادگاه استیضاح طولانی در مجلس سنای آمریکا نیست.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، مارک شورت، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید روز یکشنبه با اشاره به اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور با ادامه روند دادگاه استیضاح بدون احضار شاهدان در دفاعیاتش راحت است، اعلام کرد کاخ سفید خواستار دادگاه استیضاح طولانی در مجلس سنای آمریکا نیست.

 

مجلس نمایندگان آمریکا که دموکرات‌ها هدایت آن را بر عهده دارند روز چهارشنبه با دو اتهام استیضاح علیه ترامپ در زمینه تحت فشار قرار دادن اوکراین برای تحقیق از جو بایدن، رقیب سیاسی اش موافقت کرد. با این حال، شانس بسیار کمی وجود دارد که او در مجلس سنای آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان است، محکوم شناخته شده و از ریاست جمهوری عزل شود.

 

در این میان نمایندگان دموکرات در تلاش هستند تا مشاوران ارشد ترامپ برای شهادت در دادگاه حاضر شوند، اما میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا از این مجلس درخواست کرده است این پرونده بدون حضور شاهدان جدید بررسی شود.

 

در حالیکه ترامپ علاقه خود را برای احضار شاهدان به طور جداگانه در جلسه دفاعش ابراز کرده است، تاکید کرده است: با هر تصمیمی که مک کانل و دیگر سران جمهوری خواه مجلس سنا اتخاذ کنند، همکاری می‌کند.

 

مارک شورت، رئیس ستاد کارکنان در اظهاراتی در روز یکشنبه این موضوع را نشان داد که کاخ سفید با هدف مک کانل برای برگزاری یک دادگاه سریع هم نظر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------