آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

نتانیاهو: از حق آمریکا برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم



اخبار,اخبار بین الملل,نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با متلاطم توصیف کردن وضعیت منطقه غرب آسیا، گفت از اقدامات آمریکا در دفاع از خود و اتباعش حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه در تحولات عراق، مدعی شد آمریکا حق دارد از خود و شهروندانش دفاع کند.

 

نتانیاهو طی گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه پیش از سفر به یونان در این باره توضیح داد: «منطقه ما متلاطم است و اتفاقات بسیار ناگهانی و مهمی در آن رخ می‌دهد. ما هوشیار هستیم و به دقت آن را زیر نظر داریم. تماس‌های مداومی نیز با دوست بسیار خوبمان، ایالات متحده، داریم که شامل تماس تلفنی دیروز من [با وزیر خارجه آمریکا] می‌شود».

 

به نوشته صفحه توئیتر سخنگوی نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، وی اظهار داشت: «ما به طور کامل از تمامی گام‌هایی که آمریکا (در منطقه)‌ برمی‌دارد و همچنین حق کامل آن برای دفاع از خود و شهروندانش حمایت می‌کنیم».

 

نتانیاهو همچنین درباره سفر خود به یونان گفت: «ما برای یک نشست بسیار مهم با رئیس‌جمهور قبرس و نخست‌وزیر یونان [به این کشور] می‌رویم. ما ائتلافی را در شرق دریای مدیترانه تشکیل داده‌ایم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------