یک عضو دیگر کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شد/ ترامپ: تست‌گیری موجب افزایش ابتلا به کرونا شد!



اخبار,اخبار بین الملل,کنگره آمریکا
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که خود و خانواده‌اش به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری هیل دوشنبه‌شب گزارش داد که «تام رایس» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کارولینای جنوبی اعلام کرد که آزمایش کرونا برای او و خانواده‌اش هفته گذشته مثبت بوده است.

 

رایس در صفحه فیسبوک خود افزود که او به همراه پسر و همسرش علایم کووید۱۹ داشته‌اند و تب و سرفه پسرش بسیار شدید بوده است. وی گفت که آن‌ها در حال سپری کردن دوران درمان خود هستند.

 

تاکنون هشت نفر از اعضای کنگره آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند که آزمایش هفت نفر از آنان مثبت بوده و یک مورد هم با علایم کرونا گزارش شده است. همگی آنان در حال حاضر بهبود یافته‌اند.

 

ترامپ: تست‌گیری موجب افزایش ابتلا به کرونا شد!

ترامپ در توئیترش نوشت: تست‌گیری کرونا ما بسیار بیشتر و پیشرفته‌تر از هر کشور دیگری است، ما کاری بسیار عالی در این زمینه انجام داده‌ایم و به همین خاطر موارد ابتلای بیشتری را نشان می‌دهد. اگر تست نمی‌گرفتیم یا آزمایش‌هایمان ضعیف بود، تقریبا هیچ مورد ابتلایی گزارش نمی‌شد. تست‌گیری یک شمشیر دو لبه است؛ ما را ضعیف نشان می‌دهد، اما خوب است که آن را داریم!

اخبار,اخبار بین الملل,کنگره آمریکا

 

لغو استفاده اضطراری از «هیدروکسی‌کلروکین»

ایلنا نوشت: سازمان غذا و داروی آمریکا روز دوشنبه مجوز استفاده اضطراری از داروی «هیدروکسی‌کلروکین» را که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا از آن برای درمان ویروس کووید-۱۹ حمایت کرده بود لغو کرد. 

 

سازمان غذا و داروی آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که علاوه بر «هیدروکسی‌کلروکین» مجوز داروی مشابه دیگری به نام «کلروکلین» را نیز لغو کرده است. 

 

«دنیس هینتون»، از مقام‌های ارشد سازمان غذا و داروی آمریکا گفته این سازمان بعد از بررسی اطلاعات جدید از مجموعه عظیمی از آزمایش‌های بالینی اکنون معتقد است که «بعید است این دارو اثر ضد ویروس داشته باشد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------