آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

سنای آمریکا لایحه بودجه 740 میلیارد دلاری پنتاگون را تصویب کرد



اخبار,اخبار بین الملل,سنای آمریکا
علیرغم مشکلات زیاد آمریکا در مبارزه با بحران کرونا که به بیکاری میلیون‌ها نفر منجر شده است، سنای آمریکا با لایحه بودجه 740 میلیارد دلاری پنتاگون و تداوم کمک رسانی به رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

به گزارش فارس، مجلس سنای آمریکا با لایحه بودجه 740 میلیارد دلاری پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) «موسوم به قانون بودجه دفاع ملی» موافقت کرد.

 

به نوشته خبرگزاری «رویترز» این بودجه با 86 رای موافق و 14 رای مخالف همراه  با تغییر نام پایگاه‌های نظامی این کشور تصویب شد. این یکی از معدود دفعاتی بود که سناتورهای جمهوریخواه آمریکا  برخلاف میل رئیس جمهور این کشور رای دادند. 

 

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده این مصوبه را به علت تغییر نام پایگاه‌های نظامی وتو کند. کاخ سفید نیز در بیانیه هفته گذشته خود بر مخالفت ترامپ  با این مصوبه تاکید کرده است.

 

 در این لایحه با تداوم کمکهای مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی نیز موافقت شده است. براساس بودجه وزارت دفاع آمریکا،‌ پنتاگون تحت برنامه کمک‌های سالیانه 3.3 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------