ترامپ: دموکرات‌ها به دنبال خنثی کردن لایحه ممنوعیت مسافرتی هستند



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین پیام توئیتری خود بار دیگر از اقدام دموکرات‌ها برای لغو لایحه ممنوعیت مسافرتی انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین پیام توئیتری خود بار دیگر از دموکرات‌ها انتقاد کرد و نوشت: دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا در تلاشند تا پیروزی بزرگ لایحه ممنوعیت مسافرتی من را که با موفقیت، افراد بسیار بد و خطرناک را از کشور بزرگ ما خارج می‌کند، خنثی کنند. امیدوارم در سنا رد شود.

 

گفتنی است از جمله اولین اقداماتی که دونالد ترامپ پس از رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا انجام داد، این بود که در همان هفته اول ورود به کاخ سفید با امضای فرمانی، اجرایی ورود اتباع هفت کشور مسلمان ایران، عراق، سومالی، لیبی، سودان، سوریه و یمن را به خاک آمریکا ممنوع کرد. فرمانی که به بروز هرج و مرج در بسیاری از فرودگاه‌های دنیا منجر شد و درخواست‌های بسیاری برای لغو آن مطرح شد.

 

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در دیدار مجازی با گروهی از مسلمانان آمریکا گفته بود در اولین روز ریاست‌جمهوری به ممنوعیتی که از سوی دونالد ترامپ وضع شده است، پایان می‌دهد.

 

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری نوشت: دیروز من چهار معاهده را امضا کردم که به طور انبوه قیمت محصولات دارویی را و در بسیاری موارد تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. قبلاً هیچ کاری از این نوع انجام نشده است، زیرا بیگ فارما (شرکت داروسازی Big Pharma) با قدرت گسترده خود اجازه نمی‌داد این اتفاق بیفتد. انسولین گران قیمت از دلار‌های درشت به پنی کاهش یافت. دارو‌های اپی پنز (Epi-pens) از قیمت‌های بسیار بالا و رو به افزایش در حال پایین آمدن قیمت حتی پایین‌تر از قیمت اصلی معامله هستند. این بزرگترین کاهش قیمت در تاریخ است! هیچ اتفاقی شبیه این برای شهروندان ما به ویژه سالمندان ما رخ نداده است. رئیس جمهور محبوب خود را بخاطر داشته باشید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------