ترامپ: «ایلهان عمر» زنی وحشتناک است که از آمریکا تنفر دارد/ پاسخ ترامپ به میشل اوباما



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
دونالد ترامپ در جدیدترین مورد از حمله‌اش ایلهان عمر، نماینده کنگره این کشور را یک "زن وحشتناک" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همچنین به کامالا هریس، سناتور ایالت کالیفرنیا که از سوی رقیب انتخاباتی ترامپ یعنی جو بایدن به عنوان نامزد معاونت رئیس جمهور برگزیده شده نیز حمله کرده و گفت او "یک سری مسائل بزرگ" دارد.

 

ترامپ این اظهارات را در جریان سخنرانی در شهر مانکاتوی آمریکا مطرح کرد؛ سخنرانی که به عنوان یک سخنرانی رسمی درباره اقتصاد از جانب کاخ سفید اعلام شد اما سریعا تبدیل به یک نیمچه تجمع انتخاباتی شد.

 

رئیس جمهور آمریکا در ضمن کنایه‌هایش به چند مقام سرشناس دموکراتها شروع به حمله به سناتور کامالا هریس کرده و گفت، این نامزد مفروض معاونت رئیس جمهور در حزب دموکرات "مسائلی بزرگ دارد". او در ادامه نام ایلهان عمر را ذکر کرد.

 

در ادامه جمعیت حاضر در فرودگاه این منطقه شروع به هو کردن کردند؛ اتفاقی که در ابعادی بزرگتر قبلا هم در جریان تجمعات وی در استادیومها و مکانهای بزرگتر در زمان صحبت درباره دموکراتها به ویژه زنان این حزب افتاده است.

 

ترامپ عنوان کرد: من هو کشیدن‌ها را می شنوم او چطور واقعا در انتخابات مقدماتی پیروز شد؟ او زنی وحشتناک است که از کشور ما تنفر دارد.

 

ترامپ همچنین ایلهان عمر را ضداسرائیلی خواند.

 

زمانی که ترامپ مجددا پرسید چطور ایلهان عمر توانست به این سمت انتخاب شود، مردی درجمعیت فریاد زد: "رای گیری پستی".

 

بعد از این اتفاق رئیس جمهور آمریکا که با ایالتهای حامی اجرای طرح رای گیری پستی به دلیل نگرانی مردم از بابت شیوع کروناویروس با رای دادن حضوری درگیری پیدا کرده و کمپینی را علیه اداره خدمات پستی کشورش به راه انداخته شروع به خندیدن کرد.

 

او پوزخند زده و گفت: بیایید رای گیری پستی را بررسی کنیم.

 

پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس‌جمهور نمی‌شدم

رئیس‌جمهور آمریکا به سخنان تند «میشل اوباما» همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق این کشور در کنوانسیون ملی حزب دموکرات واکنش نشان داد و به عملکرد هشت ساله اوباما و بایدن در دولت قبل تاخت.

 

ترامپ در توییتر به این سخنرانی واکنش نشان داد و با مخاطب قرار دادن حساب کاربری میشل اوباما پاسخ او را داد.

 

رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «یک نفر لطفا به میشل اوباما توضیح دهد اگر عملکرد باراک اوباما شوهرت نبود، دونالد ترامپ در اینجا ،کاخ سفید زیبا حضور نمی‌داشت. یک دلیل خوب برای تایید بسیار دیر و بدون اشتیاق (میشل اوباما) از بایدن این بود که او گزینه‌ای بود که خیلی دیر به ذهن خطور می‌کرد و دولت من و من بزرگترین اقتصاد تاریخ هر کشوری را ساخت و این باعث ناراحتی او شد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------