آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

عادی سازی روابط کوزوو و صربستان با اسرائیل/ بازگشایی سفارت ابوظبی در رژیم صهیونیستی



اخبار,اخبار بین الملل, روابط کوزوو و صربستان با اسرائیل
رئیس جمهور آمریکا خبر داد که کوزوو و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط و همچنین برقراری روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر جمعه (به وقت تهران) خبر داد که کوزوو و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط و همچنین برقراری روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند.

 

این اقدام کوزوو به عنوان بخشی از گفت‌وگوهایی بوده که این کشور با آمریکا داشته است.

 

صربستان نیز خبر داد که در حال عادی سازی روابط اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی است تا بدین وسیله به جذب سرمایه و ایجاد اشغال بپردازد.

 

صربستان همچنین خبر داد که سفارت خود در تل‌آویو را به قدس اشغالی انتقال خواهد داد.

 

بازگشایی سفارت ابوظبی در اسرائیل

مهر نوشت: روزنامه القدس العربی چاپ لندن به نقل از یک مسئول بلندپایه امارات اعلام کرد که سفارت ابوظبی در رژیم صهیونیستی طی ۳ تا ۵ آینده افتتاح خواهد شد.

 

این مسئول که خواست نامش فاش نشود، گفت: اسرائیلی ها از ۳ تا ۵ دیگر می توانند پس از افتتاح سفارت ابوظبی در تل آویو، با اخذ ویزا به امارات سفر کنند.

 

مخالفت اسرائیل با پیشنهاد لبنان برای ترسیم مرزهای دریایی

شفقنا نوشت: روزنامه الشرق الاوسط گزارش داد که اظهارات شینکر در حاشیه سفرش به لبنان و دیدارش با ژوزف عون، فرمانده ارتش و بررسی راه‌های همکاری میان ارتش دو کشور مطرح شد.

 

شینکر گفت که چارچوب مذاکرات میان لبنان و اسرائیل شاهد تغییراتی شده است و این تغییرات هنوز موافقت اسرائیل را جلب نکرده است.

 

از سوی دیگر، محافل سیاسی در واشنگتن اعلام کردند که هیچ راه حلی برای بحران لبنان تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود نخواهد داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------