آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

پاسخ روسیه به ادعای برلین درباره «آلکسی ناوالنی»/ احضار سفیر روسیه در انگلیس



اخبار,اخبار بین الملل,آلکسی ناوالنی
وزارت بهداشت روسیه در پاسخ به ادعاهای آلمان در موضوع مسمومیت یکی از مخالفان کرملین اعلام کرد که تحقیقات لازم در این زمینه را انجام داده و در اختیار دادستانی قرار داده است.

به گزارش فارس، وزارت بهداشت روسیه امروز (دوشنبه) به ادعای آلمان درباره مسمویت «آلکسی ناوالنی» یکی از مخالفان دولت مسکو پاسخ داد.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که پیشتر به  برلین توصیه کرده بوده اطلاعاتی را درباره آزمایش‌های انجام شده بر ناوالنی در بیمارستان «چاریته»، ارائه دهد اما آلمان تاکنون پاسخی به درخواست روسیه نداده است.

 

ناظر وزارت بهداشت روسیه تحقیقات خود را در باره قضیه ناوالنی انجام داده و در این زمینه اعلام کرد که وی در ۲۰ آگوست هنگام پرواز به مسکو به شدت بیمار شد و پس از فرود اضطراری در شهر «اومسک» به بیمارستان محلی منتقل شد و به کما رفت. پس از انجام آزمایشات، پزشکان روسی اثری از سم در بدن وی پیدا نکردند و  وضعیت ناوالنی شاید به دلیل افت ناگهانی قند خون او باشد.

 

در این بیانیه تاکید شده که بر اساس درخواست‌های انجام شده  نتیجه تحقیقات صورت گرفته در این ماجرا در اختیار دادستانی قرار گرفته  و البته این تحقیقات کماکان ادامه دارد.

 

 انگلیس، سفیر روسیه را درباره مسموم شدن ناوالنی احضار کرد

فارس نوشت: وزارت خارجه انگلیس با فراخواندن سفیر روسیه، نگرانی عمیق خود درباره موضوع «آلکسی ناوالنی» مخالف دولت روسیه را ابراز داشت.

 

«دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: «این کاملا غیر قابل قبول است که تسلیحات شیمیایی غیرقابل قبول استفاده شود و روسیه باید بازرسی شفاف و کاملی انجام دهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------