آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انتخابات کنگره آمریکا 2020 | 212 به 194 به نفع دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، 48 - 48 مساوی در سنا



اخبار,اخبار بین الملل,نتایج انتخابات کنگره 2020
در حالیکه نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نشده است، روزنامه گاردین گزارش داد تکلیف دو کرسی باقی مانده از ایالت جورجیا برای مشخص شدن اکثریت سنا، در دور دوم تعیین خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه گاردین، بر اساس گزارش ها، تعیین دو کرسی باقی مانده ایالت جورجیا در دور دوم انتخابات مشخص می شود که در نهایت اکثریت سنا را تعیین خواهد کرد.

 

در حال حاضر آرای دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در سنا هر کدام ۴۸ کرسی است در حالی که دمکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا ۲۱۲ کرسی و جمهوریخواهان ۱۹۴ رای بدست آورده اند.

 

قرار است "دیوید پردو" جمهوری خواه و "یان اوسوف" دمکرات برای یکی از کرسی ها و همچنین "رافائل وارناک" دمکرات و "کلی لوفلر" جمهوری خواه برای دیگر کرسی ایالت جورجیا در پنجم ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ماه ۱۳۹۹) برای دور دوم انتخابات سنا رقابت کنند.

 

تازه ترین اخبار و آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می شود ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست اما بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می شود و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------