سناتور جمهوری‌خواه: هنوز احتمال پیروزی ترامپ وجود دارد/ پاسخ ملانیا به خبر سی‌ان‌ان درباره توصیه او به ترامپ برای پذیرش شکست در انتخابات



اخبار,اخبار بین الملل,تد کروز
تد کروز از احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا خبر داد.

به گزارش عصرایران، "تد کروز" سناتور جمهوری‌خواه در گفتگو با الجزیره گفت: همچنان امکان پیروزی برای دونالد ترامپ پس از شمارش آرای قانونی و عدم احتساب آرای غیرقانونی وجود دارد.

 

سناتور گراهام: رای‌گیری پستی در آمریکا به کابوسی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی تاکید دارد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نباید شکست در انتخابات را اعلام کند.

 

سی‌ان‌ان: ملانیا هم از ترامپ خواسته شکست را بپذیرد

فارس نوشت: سی‌ان‌ان خبر داد که «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا نیز به جمع گروهی پیوسته که از «دونالد ترامپ» درخواست کرده که به شکست اعتراف کرده و نتیجه انتخابات را بپذیرد.

 

همچنین دو منبع آگاه خبر داده بودند که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به وی پیشنهاد داده است که شکست در انتخابات را بپذیرد.

 

پاسخ غیرمستقیم ملانیا ترامپ به خبر سی‌ان‌ان

ملانیا ترامپ، همسر رییس‌جمهور آمریکا، در نخستین اظهار نظر عمومی پس از اعلام پیروزی جو بایدن، در توییترش نوشت: «هر رای قانونی، نه غیرقانونی، باید شمارش شود. مردم آمریکا شایسته انتخابات عادلانه هستند. ما باید با شفافیت کامل از دموکراسی خود محافظت کنیم.»

 

پیش از این CNN در خبری مدعی شده بود ملانیا و جرد کوشنر در حال راضی کردن ترامپ برای پذیرش شکست هستند.

اخبار,اخبار جدید,اخبار


 

 الجزیره: ترامپ کاخ سفید را ترک کرده است

ایسنا نوشت: شبکه الجزیره گزارش داد، دونالد ترامپ مقر اقامت خود به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا یعنی کاخ سفید را ترک کرده است.

 

دونالد ترامپ برای دومین روز متوالی بعد از اعلام شکستش مقابل بایدن از سوی رسانه‌های آمریکا وقتش را به بازی گلف گذراند.

 

تصاویر منتشر شده ترامپ را در روز شنبه به مدت چهار ساعت در حال بازی گلف در ایالت ویرجینیا نشان می‌دادند. برای دومین روز متوالی نیز رئیس‌جمهوری آمریکا امروز به باشگاه گلف خود در استیرلنگ رفت تا به ورزش مورد علاقه‌اش بپردازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------