آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

بایدن: مشتاقم ببینم جمهوری‌خواهان درباره استیضاح ترامپ چه می‌کنند



اخبار,اخبار بین الملل,بایدن
بایدن در اظهارنظری نادر درباره استیضاح ترامپ، گفت: «من فقط مشتاق هستم که ببینم دوستان جمهوری‌خواه من چه کاری انجام می‌دهند و آیا آنها برخواهند خواست.»

به گزارش فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا طی هفته‌های گذشته تلاش کرده تا درباره دادگاه استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا سکوت اختیار کند و قضاوت درباره ترامپ را بر عهده سناتورها بگذارد.

 

البته بایدن در اظهارنظری نادر درباره استیضاح ترامپ، گفت که مشتاق است تا ببیند سناتورهای جمهوری‌خواه درباره دادگاه استیضاح چگونه عمل خواهند کرد و آیا برخواهند خواست.

 

بایدن که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «من فقط مشتاق هستم که ببینم دوستان جمهوری‌خواه من چه کاری انجام می‌دهند و آیا آنها برخواهند خواست.»

 

ششم ژانویه (۱۷ دی) کنگره آمریکا در حال شمارش آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تایید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند. حامیان ترامپ اما در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیروهای امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند. در جریان این حمله، پنج نفر از جمله یک نیروی پلیس کشته شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------