آخرین اخبار بین الملل

بسته کمک مالی به اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

سنای آمریکا بسته کمک مالی به اوکراین و اسرائیل را تصویب کرد

سنای آمریکا با حمایت گسترده دو حزبی، بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری را تصویب کرد که شامل کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.…

ترامپ: اگر رئیس جمهور نبودم، شاید اصلا واکسن کرونا نداشتید



ترامپ,اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور سابق آمریکا در یک بیانیه خطاب به مردم این کشور اعلام کرد، اگر او رئیس‌جمهور نبود آمریکایی‌ها شاید هیچ وقت به واکسن کرونا دسترسی پیدا نمی‌کردند.

به گزارش فارس، در حالی که از نظر تحلیلگران غربی یک دلیل اصلی شکست «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد ضعیف دولتش در مدیریت بحران همه گیری ویروس کرونا بوده است، او معتقد است اگر رئیس جمهور نبود، شاید آمریکایی ها هیچ وقت به واکسن دسترسی پیدا نمی کردند.

 

دفتر «دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا» شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی این کشور) بیانیه ای درباره واکسن کرونا منتشر کرد و از مردم این کشور خواست یادشان نرود که او عامل اصلی دسترسی آنها به این واکسن است.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا در این بیانیه همانند دوره ریاست جمهوری خود بار دیگر بیماری کووید-۱۹ (ویروس کرونا) را «ویروس چینی» خوانده است.

 

او خطاب به مردم آمریکا تصریح کرد: «من امیدوارم که همگان وقتی واکسن کووید-۱۹ را که من اغلب به آن واکسن چینی خوانده ام، دریافت می کنند به خاطر داشته باشند اگر من رئیس جمهور نبودم، شما شاید در بهترین حالت برای پنج سال قادر به دسترسی به آن "تزریق" زیبا نبودید و شاید هیچ وقت آن را دریافت نمی کردید».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------