آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

هشدار ماکرون درباره مداخله ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه



مکرون،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
درحالیکه «امانوئل ماکرون» در خصوص تلاش‌های ترکیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ کشورش هشدار داد؛ آنکارا این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش مهر به نقل از یورونیوز، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص تلاش‌های ادعایی ترکیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری کشورش در سال ۲۰۲۲ هشدار داد.

 

رئیس‌جمهوری فرانسه در این باره گفت: مشخص است که تلاش هایی برای دخالت در انتخابات آینده (از طرف ترکیه) صورت خواهد گرفت. این واضح است و مساله محرمانه ای هم نیست.

 

«امانوئل ماکرون» در ادامه افزود: از ابتدای سال شاهد تمایل اردوغان برای پایبندی مجدد به رابطه بودم و من اکنون می‌خواهم تایید کنم که این امر ممکن است.

 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه ترکیه نیز با صدور بیانیه ای اتهام دخالت آنکارا در انتخابات سال ۲۰۲۲ فرانسه که از سوی ماکرون مطرح شده است را رد و اعلام کرد که این موضوع را تکذیب می کند.

 

در بیانیه رسمی وزارت خارجه ترکیه در این خصو آمده است: اتهامات ناعادلانه و غیر مستندی علیه رئیس جمهور و کشور ترکیه از سوی فرانسه مطرح شده است. ما اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که مطابق با روابط دوستانه و متحدانه بین کشورهای مان نیست را غیرقابل قبول می دانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------