ضبط اسناد ارتباطات مالی ترامپ و بانک‌ها ازسوی دادستان‌های آمریکایی



دونالد ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دادستانی منتهن ۳ کارتن سند و یک لپ‌تاپ که ارتباطات مالی سازمان ترامپ با بانک‌ها و برخی افراد را افشا می‌کند، ضبط کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هیل در گزارش امروز (جمعه) خود اعلام کرد دادستانی منهتن نیویورک ۳ کارتن سند و یک لپ‌تاپ مرتبط با سازمان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، را ضبط کرده است.

 

این لپ‌تاپ متعلق به «آلن ویسلبرگ» عروس سابق رئیس بخش مالی سازمان ترامپ، گزارش شده است.

 

ویسلبرگ در این باره گفته است: «این اسناد می‌تواند ارتباط جریان‌های مالی مستقیم بانک‌ها و افراد مختلف را به سازمان ترامپ افشا کند.»

 

ویسلبرگ تا سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) عروس رئیس بخش مالی سازمان ترامپ بوده است. پیش‌تر منابع خبری اعلام کرده بودند ویسلبرگ پس از جدایی از پسر این مقام سازمان ترامپ به اسنادی از امور مالی سازمان ترامپ و همچنین از خانواده ویسلبرگ دست یافته است.

 

یکی از وکلای مرتبط با این پرونده در این باره گفت: «ویسلبرگ اطلاعاتی از حساب بانکی، کارت‌های بانکی، و همچنین سوابق و اظهار نامه‌های مالیاتی دارد که اصل مدارکی هستند که ما نیاز داریم.»

 

دادستان‌های منهتن مدتی است که مشغول بررسی اطلاعات مربوط به خانواده ویسلبرگ (رئیس بخش مالی سازمان ترامپ) هستند تا اثری از عدم پرداخت مالیات یا تخلف مالیاتی در آن‌ها بیابند.

 

دونالد ترامپ مدت زیادی هرگونه تخلف مالیاتی را تکذیب کرده و معتقد بود تمام این بازرسی‌ها انگیزه سیاسی دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------