نیروهای امنیتی اوکراین یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده خود را کشتند/ عکس



قتل عضو مذاکره کننده روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
بنابر اعلام رسانه‌های اوکراینی یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده کی یف با روسیه به دلیل خیانت به اوکراین کشته شده است.

رسانه‌های روسیه و اوکراینی گزارش دادند که دنیس کریف، یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده با روسیه، امروز (شنبه) در جریان تلاش نیرو‌های امنیتی اوکراین برای دستگیری وی کشته شد.

 

به گزارش راشاتودی، الکساندر دوبینسکی، نماینده پارلمان  اوکراین (رادا) در کانال تلگرامی خود، اعلام کرد که کریف به خیانت متهم شده بود و زمانی که مقامات اوکراینی قصد دستگیری او را داشتند، به دلیل مقاومتش در نزدیکی دادگاه پچرسک مورد اصابت گلوله به سرش قرار گرفت.

 

 
شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد که سازمان امنیت اوکراین، دنیس کریف یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده اوکراین را به خیانت متهم و او را ترور کرد.

 

قتل عضو مذاکره کننده روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

 

***

 

لاوروف: برای دور سوم مذاکرات آمادگی داریم اما کی‌یف بهانه‌تراشی می‌کند

وزیر خارجه روسیه امروز (شنبه) با بیان اینکه کشورش برای برگزار دور سوم مذاکرات با اوکراین آمادگی دارد، گفت که کی‌یف برای به تعویق انداختن این نشست "بهانه تراشی" میکند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز، اظهارات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی با همتای قرقیزستانی اش مطرح شد.

 

لاوروف گفت: تا الان ما تاریخ جدیدی دریافت نکرده ایم. ما از دیروز عصر آماده ایم که دور سوم مذاکرات را برگزار کنیم.

 

 وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که "خوش‌بینی" پیرامون وضعیت موجود با بیانیه‌های "خشمگینانه" ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین کاهش یافته است.

 

لاوروف به خبرنگاران گفت: مذاکره کنندگان ما منتظر اطلاع رسانی اوکراین هستند، درست مثل دو دور مذاکرات قبلی. اوضاع عجیب است، آن هم در شرایطی که همه به ظاهر علاقه دارند تا توافقی برای حل و فصل جامع در اسرع وقت حاصل شود. از طرف دیگر، اوکراین که به نظر میرسد مشتاق ترین طرف در این قضیه باشد، مدام برای آغاز یک نشست جدید بهانه تراشی میکند. هنوز تاریخی برای دور سوم تعیین نشده و ما آمادگی مذاکره را داریم و همکاران اوکراینی ما هم این را خوب میدانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------